Všechna řetězová kola SKF jsou vyráběna podle norem ISO 606 a ASME B29.100. Řetězová kola jsou zhotovena z ocele C-45 a ušlechtilé uhlíkové ocele č. 20 pro náboje, které se svařují. U některých speciálních řetězových kol je použita šedá litina HT250 nebo litina 250.
Řetězová kola s 30 zuby a menší jsou standardně kalena (obvykle 35-40 HRC). To platí pouze pro řetězová kola z ocele C-45. Na objednávku mohou být řetězová kola rovněž opatřena povrchovou úpravou, jako např. černěním a pozinkováním.
Výrobní tolerance jsou ve shodě s DIN 8196.
Všechna řetězová kola jsou dokonale zbavena otřepu a chráněna konzervačním olejem.
Klasické a lichoběžníkové palcové ozubené řemenice (MXL, XL, L, H, XH, XXH) jsou vyráběny podle ISO 5294.
Řemenice pro metrické ozubené řemeny (T/AT) jsou vyráběny podle DIN 7721.
Všechny řemenice SKF pro klínové řemeny jsou vyráběny podle norem ISO 4183, DIN 2211, ANSI IP-22 (řemenice pro úzké klínové řemeny) a ANSI IP-20 (řemenice pro klasické řemeny). Jsou zaměnitelné s typy SPA, SPB, SPC a SPZ. Řemenice jsou vyráběny z litiny G3000 (GG) podle americké normy “SAEJ431AVG96”.
Kuželová pouzdra, pouzdra QD, přivařovací a šroubované náboje SKF jsou vyráběny podle zavedených standardů a jsou plně zaměnitelné s výrobky jiných značek.
Drážka pro pero v metrických jednotkách je vyráběna podle BS 4235: Part 1 a DIN 6885.
Drážka pro pero v palcových jednotkách je vyráběna podle BS 46: Part 1.
Pouzdra jsou fosfátována a černěna pro zvýšení odolnosti proti korozi, kromě pouzder FX.